Cinas Creationer!

Alla inlägg under september 2008

Av Carina - 25 september 2008 22:51

Nädå, jag har inte gått och gömt mig... Har bara haft mycket på jobbet + att jag sitter och gör kort på de få lediga stunderna jag har. Förhoppningsvis ska jag väl kunna ladda upp ett och annat nytt kort i helgen :)

För övrigt så har solen varit framme och värmt oss. Det var dock *is* på bilrutan imorse - hu då! Är det inte lite väääl tidigt???

Imorgon är det höstmarknad i Borås - den ska jag undvika ;) Var ju på marknad förra helgen och det får räcka!


Av Carina - 21 september 2008 17:08

Den har saknats den senaste tiden men - hör och häpna - idag sitter jag faktiskt och gör några kort! Wow... Fick ju de senaste Hänglarna i veckan så jag måste ju genast använda en av dem i alla fall (cykelpojken). Har även lyckats köpa på mig ytterligare några stämplar så jag har haft lite att göra med att montera dem (mycket tålamodsprövande jobb). Korten är inte klara än så du får vänta med att se resultaten till lite senare ;)

Ja, igår var jag på Mörlanda marknad. Mängder av folk, solen sken varmt ovanför oss och det var faktiskt riktigt trevligt! Nä, jag shoppade inga mängder direkt, en bit ost och en bit korv - det var allt. Syrran som var med shoppade desto mer, så ovanligt :)


Av Carina - 19 september 2008 20:24

Jäpp, imorgon ska jag för första gången åka till Mörlanda marknad! Jag har hört talas om denna så mycket men konstigt nog aldrig haft möjlighet att åka - men imorgon ska det ske :)

Förhoppningsvis så finns det lite mer att titta på än marknadsgodis och leksaker, jag hoppas på mycket intressant att titta på!!

Här nedan ett kort som jag gjorde tidigare i år (stavningen är ju inte den bästa men vaddå???... :)))


Av Carina - 18 september 2008 23:19

Sega små otäcka förkylningar tycker jag inte om men nu verkar allt vara på tillbakagång. Får gärna hålla sig borta ett par år nu :)

Passade på att ta en tur till Handstämplat.etc (jättemysig butik i Borås). Vi pratade lite om scrapträffen som kommer att gå av stapeln den 11 oktober här i Fristad. Det ska bli kul - min allra första scrapträff!

De nya hänglarna kom med posten idag också, det är ju alltid en "stor" händelse... Min favorit blev definitivt den lille killen på cykeln, det ska bli kul att försöka skapa något med den.

Av Carina - 13 september 2008 08:53

Ja, kan man tänka sig! Idag skiner faktiskt solen (ni vet den där stora gula saken uppe i himlen!) och även om förkylningen fortfarande sitter i så känns det mycket bättre. Hela jag får ett lyft :)


Av Carina - 11 september 2008 22:08

Jäpp, här snoras och hostas det ideligen - inge' kul alls faktiskt. Jag blir lätt lessen & kinkig när jag är förkyld (som en femåring säger andra ;) men visst ÄÄÄR det synd om mig?

Hmmm, får pigga upp mig med lite honing och hoppas att det blir bättre :)

Nedan ett kort som jag gjorde i juni, tänk när man hade sommarlov...


Av Carina - 10 september 2008 21:36

Ja just det, jag kanske skulle ta och visa nåt som jag gjort också och inte bara tjôta... Detta är ett kort som jag gjorde till min syster och hennes man tidigare i somras, de är trädgårdsfreaks båda två (märks kanske? :)


Av Carina - 8 september 2008 20:12

Jag har pysslat med ATC-kort till en swapp på SveScrap, temat denna gång skulle vara vatten. Det enda jag kunde tänka mig var regn för det är ofta förekommande just nu...

Hade jag bara haft en kamera tillgänglig så hade jag fotograferat och lagt ut här men det får dröja tills jag kan låna en.

Digitalkameror mottages tacksamt alltså ;)

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards