Cinas Creationer!

Alla inlägg under februari 2009

Av Carina - 24 februari 2009 20:47

Art Pieces har redan haft över 10.000 besök! och firar detta med en riktigt smaskig blog candy (och sockerfri dessutom ;)   Bege dig genast över till bloggen för att tävla om nedanstående paket som Cards of Maria så välvilligt donerat :)   Lycka till!


Av Carina - 22 februari 2009 19:37

Tog ett sånt jätteroligt fotografi på en yngre släkting i somras då hon hade i uppdrag att laga enchiladas. Hacka lök är ju aldrig någon hit om man säger så, så bara för att undvika att tårarna sprutade så hämtade hon raskt simglasögonen och satte på sig. Elak moster >;) springer då genast och hämtar kameran och knäpper ett kort... Fick dock tjata i ett halvår för att få hennes godkännande att scrappa detta kortet - visst är det underbart? :)


No tears... :)


Av Carina - 21 februari 2009 12:37


är det ont om - men icke sade Nicke att jag ger upp för det... ;)  Här nedan är en kavalkad av olika tävlingsbidrag som avslutas med "ett gäng" ATC-kort!


Vi börjar med Pysseltagens februaritävling "Tankeväckande":


Bidrag till Pysseltagens korttävling


Går sedan raskt vidare till Kort i Fokus och deras februaritävling:


Bidrag till februaritävlingen hos Kort i Fokus


och den sista LO:n är till Handstämplats februaritävling "Lifta med AnnaS" :)


och här är min lift av AnnaS LO till Handstämplats februaritävling


Till sist, fyra stycken ATC-kort på ett bräde! Har iofs gjort 12 till men de glömde jag att fotografera innan jag skickade iväg dem. Ja ja, det var väl inget viktigt för annars hade jag väl kommit ihåg det? ;)


ATC-kort x 4!

Av Carina - 17 februari 2009 19:49


som jag gjorde i helgen. Såg en film på YouTube om swingcard och det såg ju skoj ut. Har till och med lämnat in det till Svensk scrapbookings februaritävling. (Tävling? Nu igen? Jaaa, man kan ju inte vinna om man inte skickar in nåt så man får ju ligga i lite :)


Här är kortet stängt:



och här nedan har jag öppnat det:


Ha! Något mer dolde sig bakom pusskaninen :)


Det var riktigt kul att testa, upptäckte dock att man inte får ha för mycket "krafs" i de övre hörnena för då kan man inte swinga runt topplattan... Man lär sig den hårda vägen ibland ;)


Blog candy? Jaa, om du tittar in hos Steph så hittar du en MEGAPÅSE med godis! Visst, du får slåss med ca 200 andra men det är det väl värt? :)


En annan makalös godispåse hittar du hos Bev - visst dreglar man? Rusa genast iväg och lämna en kommentar (det kan ju bli du som vinner :)


och... du bara måste kolla in den här: Nikki's supermegablogcandy! Finns bara ett ord och det är wow!


 

Av Carina - 15 februari 2009 16:31

Har idag fått sistaminuteninspiration så jag har skickat in bidrag till inte mindre än TRE tävlingar (vojne!) och här är bilderna:


1. Liftning av Mariantes layout "Nova". Visst har du väl tittat in hos Mariante? Ljuvliga alster - både ätliga och konstnärliga och ibland både ock :)

Fotohörnet (som skulle vara med) är klippt från en sak i köket (som skulle vara med) och det är faktiskt en wettextrasa...


2. Skissutmaning (det blev ett kort - tyckte att det passade så bra nu runt den 14 februari :) hos Stämpelstudion:

"Plattan" som är under koppkakan har jag hittat i en jätteläcker blogg, MissCutiePie - besök henne! Du lär inte ångra dig :)


och nr 3 är till skisstävlingen hos MiMa's Scrapbooking (med en jätteläcker skiss av Jenny!):


Ja just det ja! Jag har ju numera en egen digitalkamera så nu kan jag fotografera precis när jag vill! Ingen dyr sak (systemdigitalkamera skjuter jag på framtiden) men den duger jättebra åt mig :)


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards