Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Inte många knop!

Av Carina - 31 maj 2009 21:11


Nä, det kan man knappast säga... två små fjuttiga inlägg denna månaden men jag har haft att göra - det kan jag lova dig :) Har ju haft renovering här hemma så det var "lätt jobbigt" ett tag men nu är allt på plats igen! Har även roat mig med att vara barnvakt åt min minsta guddotter (goding! :) hela Kristi Himmelfärdshelgen. Jag vet inte vem som sov bäst på nätterna - hon eller jag!


Nåväl, inte så mycket kortmakeri eller scrapperi men jag kan visa upp två kort från en kortmaterialswapp som jag varit med om på Svensk scrapbooking. Det var kul! Jag fick alltså material från en tjej som jag skulle skapa två kort av (och jag fick MYCKET av henne!!!), tittar här så får du se:


Kortmaterialswapp - från BellaMio


Det svåra var ju att välja ut de saker som skulle vara med på korten, helst hade jag ju velat ha med 99 % men det hade inte funkat... Duh... Så här blev i alla fall resultatet:


Framsidan på de två korten

och insidan ser ut så här:

Insidan!


Det var vådligt trevligt att få sitta denna helgen i lugn och ro!


Sen så vann jag ju april månads tävling hos Kort i Fokus och vinsten kom från Pyssellyckan. Jag var alldeles stum när jag öppnade detta, kolla in vilken megavinst!!!


Wow :)


och så himla lyckat att jag dessutom ska göra ett bröllopskort! ;) Ibland har man tur...


 
 
Pippin

Pippin

31 maj 2009 22:02

Fina kort du gjort av materialet.
Och grattis till vinsten från KiF.

http://pia-design.blogspot.com

 
BellaMio

BellaMio

31 maj 2009 22:58

Hej hopp på dig!!

Så superfina kort du gjort!!! Känns kul att skicka till någon som gillar det man sänt. Och speciellt kul när det blev så fint!!

Grattis till din vinst oxå!

Kramen
BellaMio

http://bellamios.blogspot.com

 
Mysanpysan

Mysanpysan

1 juni 2009 18:28

Så himla fina kort du gjort.
Härliga färger och allt. :)

http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards