Cinas Creationer!

Alla inlägg under juli 2009

Av Carina - 9 juli 2009 20:03


Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag åker iväg på fyra, jag säger det igen: FYRA! veckors semester :D  Inte alls efterlängtad ledighet eller så... Sitta på kontor i värmen som varit har inte varit särdeles kul, det räckte med att man andades så blev man alldeles svettig i pannan! Nu har ju vädret ändrat sig men uppriktigt sagt så tycker jag att det är riktigt skönt med lite regn & rusk ;)


Nån jätteinspiration har jag inte hittat (se föregående inlägg) men jag har laddat med skisser från cropen som jag ska ta med mig på semestern. Alltid blir det väl nåt gjort! Har dock gjort några ATC-kort och först ut är de jag gjorde till en swapp vi hade på Svensk scrapbooking. Temat var "Jag älskar...":


Jag älskar många saker :)


körsbärsträdens blommor, New York, blommor&blad, vintage, höstfärger och havet.


Den andra swappen är på ATC-Sverige och hade temat favoritstad i världen och här spann jag vidare på New York:


New York, New York!!!


New York är ju några snäpp vassare än London :)


Ha de' gôtt i sommar!!!


ATC

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards