Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Mer kort

Av Carina - 10 januari 2011 16:44


Här är ytterligare ett beställningskort som jag gjort. Om du undrar över avsaknaden av bling, blommor och "krufs" så ska kortet vara till en kille :) Jag har dessutom passat på att följa skissen hos CropStops nya challenge blog så då slår jag liksom två flugor i en smäll... Gillar ju att göra korten men det är inte roligt när de bara ligger här sedan och samlar damm :( Nä, nytta & nöje ska det va'!!! :D



Kortet går i färgerna grönt och svart med lite blått här och var (det är alltså inte lila i bakgrundspappret utan en svartgrå nyans). Killen är tydligen Gaisare så det är därför som katten är grönsvartrandig, ha-ha :)


Nä, nu ska jag slira iväg till affären - ha de'!


  


  

 
 
Vicki

Vicki

11 januari 2011 01:13

Love your card. The banner is adorable! Thanks for playing along with our challenge blog!

http://validationofvicki.blogspot.com

 
scrapparlotta

scrapparlotta

11 januari 2011 19:55

Jättefint kort, gillar hur du har skrivit namnet.

http://www.scrapparlotta.blogspot.com

 
Gloria Stengel

Gloria Stengel

11 januari 2011 22:16

This is wonderful. I love your banner. Thanks for playing in our first challenge at the NEW CropStop Blog!

http://www.gloriascraps.blogspot.com

 
Maria

Maria

12 januari 2011 10:27

Även jag har upptäckt att man deltaga i oloka utmaningar. Det gör kortmakeriet till något exrta kul. Så söt liten katt du färglagt med gais färger. Jag kan inget om olika färger på olika lag. Fast alla här omkring vet väl vad svart och gult blir :D
Ha en underbar dag Cina och Big Hug till dej !
/Maria

http://http:/distresseddesserts.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards