Cinas Creationer!

Alla inlägg under juli 2012

Av Carina - 17 juli 2012 12:56

Ja, detta är nu mitt första inlägg via Bloggplatsens app! Kul! :)

Kortet nedan är ett födelsedagskort till svågern som fyller år i veckan. Väldigt enkelt utan något målat motiv men det var tvunget att fixas fort ;)

Av Carina - 12 juli 2012 19:30

Ja, som titeln säger så kommer här "ett gäng" kort med Magnoliamotiv. Dessa gjorde jag under semesters första - och väldigt regniga - vecka. Bilderna är suddiga men förhoppningsvis så syns det väl vad de föreställer (hoppas jag ;)) Bilderna är klickbara.


               


Nu återvänder jag till La Dolce Vita (eller semester i alla fall!).


 


Av Carina - 10 juli 2012 19:00

Hej å hå!


Hur har ni det i sommarvädret? Solbrända eller bara rostiga pga allt regn? Jag är nån slags blandning... ;) Har varit på semester (datorlös sådan!) och fått både regn och sol på mig men mest regn tyvärr. Första veckan gick i "pysslets tecken" och bl.a gjorde jag ett kort till äldsta guddottern som fyllde 18 år häromveckan.


Första sidan var råååsa och rar med motiv från LOTV :)


 


Insidan blev dock något tuffare:


 


Här blev det motiv från KennyK. Har med rosa här också men inte lika sockersött som på framsidan, ha-ha :D


Passade också på att göra två plånbokskort, glömde dock att fotografera det allra första då jag gav bort det men här är nr 2 i alla fall:


 


Sen så gjorde jag även ett crisscrosskort (tror jag att det heter). På kortet inuti har jag skrivit "Ville bara säga HEJ". Ett braåhakort alltså ;)


 


Snart är det semester igen (har varit inne och jobbat denna veckan). Får se vad jag hittar på nästa omgång, ha-ha!


Ha're


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards