Cinas Creationer!

Alla inlägg under april 2013

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar lite här och där och ibland får jag till och med ihop något kort (vojne).


Jag anmälde mig till tre nya swappar inne i ATC Sverige med tema "blått", "mixed media" och "vadsomhelst", den senare en s.k blindswapp där allt är tillåtet i fråga om material och stil m.m Så här blev mina bidrag:


Blått


 


Blindswapp (jag valde temat Vår - tyckte att det började bli vårkänslor ;))


 


Mixed media (det här var riktigt skoj men vojne så mina händer såg ut efteråt!)


 


Har även två grattiskort med gamla hänglarstämplar som jag glömt att visa upp (ja, det tar sig - TVÅ stycken!)


 


 


Syns :)


 




Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards