Cinas Creationer!

Alla inlägg under juni 2013

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigmålade motiv att välja bland. Alltid bra!


Ja, just det ja - kortet! Det är en hänglastämpel (en favorit bland många andra :) - gillar henne då hon har något tuffare attityd... Eller vad tycker du?


 


och även här en bild på insidan. Det är minimalt med dekorationer eftersom jag tyckte att det är synd att dölja det fina pappret, jag har lite svårt att smäcka på fyra lager med papper och dölja de fina mönstren...


 


Vi får väl se om det kommer till något mer innan kortet når mottagaren - vem det nu blir... ;)


 


Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring och lastbilsflaksåkning (puh!) runt omkring i stan :)


Här är kortet som jag tänkte hänga runt halsen på henne (stämpeln är från Magnolia, spellisen heter Floral Ovals har jag för mig):


 


och på insidan har jag "maskat" ihop några bilder och skrivit en hälsning:


 


Visst väl att dajsen från Magnolia skulle passa alldeles utmärkt här :) Senare på eftermiddagen blir det baluns i föräldrahemmet för släkt och vänner. Det ska bli skoj!


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards