Cinas Creationer!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Carina - 11 oktober 2009 19:05


Ja, det kan man lugnt säga... Har legat för ankar en hel vecka så ända fram till nu har jag inte gjort många knop inte. Har sovit mycket (det är väl kroppens läkning som går in där antar jag?!), slötittat på TV när ögonen har hängt med och tja, varit av banan mest hela tiden! Men nu du...


Hade ju turen att få ett KAOS-kort/friendship card från hänglaDT:n Anita Hagen (det sköna & gröna som nu hänger på min anslagstavla :) och då ska man ju skapa i sin tur! Och det gjorde jag (bilderna är klickbara för att se dem i större format):


     HjärteKAOS med en liten popupdörr

 regnKAOS och slutligen

  en svamp/höstKAOS


och precis som förra gången så blir det en överraskning var de trillar ner... ;)

Edit 18/10: De bör alldeles snart nå Anita, Camilla och Pia :D


Vad mer har jag roat mig med? Jo, jag har gjort ett kort till Hobbyhusets oktobertävling där man skulle använda färgerna grönt, rött, gult och brunt:


  


De två översta löven har jag fått via en läskeblaskburk, klippt ur och stansat + embossat i min Cuttlebug! Idén fick jag via Malin som fick den via Maiden... :D  Var ju lite nervös när jag skulle stansa ut men det gick som en dans - puuhh... Målade sedan löven med mina Promarkerpennor i härliga höstnyanser! Och ja, du ser väl att jag har min älskade svampfamilj här ovan? Fick ju köpt den i Partille och här var premiäranvändandet av den :)


Mer? OK då - har även gjort två omgångar av ATC-kort till ATC Sverige. Glömde tyvärr att fota den första omgången men här är i alla fall den andra som hade monogram som tema:


Bokstaven M går väl inte att ta miste på? :D

  


Det kommer mer ändå :P 


Svensk scrapbooking har haft födelsedagsCC (firade 3 år) med en mängd utmaningar och - hör och häpna... - jag har gjort inte mindre än SEX bidrag!!! Vet inte när jag gjorde det sist i en CC! Oftast har jag ju varit på G men förlorat inspirationen när utmaningarna väl har publicerats. Icke så denna gången:


              


Vinner ju aldrig en LO-tävling men å andra sidan så fylls det lilla barnets album med layouter och det var ju så det var meningen med dem ;)


Nä, nu är det faktiskt slut för denna gång! Nu får du gå och göra nåt annat... ;)


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards