Cinas Creationer!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Carina - 6 februari 2011 19:45


Well, you just *might* find a wee touch of pink on this card... ha-ha :D I've made an easel card with the cute Magnolia ballerina, lots and lots of pink and white all over the card + a little silver here and there :)  Isn't the charm in pink and silver just adorable?


I'm entering this card in a number of challenges, perhaps I'll have better luck if I do that ;) so here goes: the Hearts/Pink/White/Silver challenge over at Magnolia-licious highlites, the Anything goes with ribbons at Just Magnolia, the Love is in the Air at Simon Says Stamp and finally the Love is... at Wild Orchid Crafts. Oh right, the card... ;)


  


Have a nice Sunday!


  


Av Carina - 6 februari 2011 10:32


Just nu håller jag på med 78 (lätt överdrift ;) alster samtidigt! Mitt pysselutrymme är så smockat med saker så att jag har fått flytta ut till köket och belamrat hela köksbordet istället... Känns det igen? Ja, jag tänkte väl det ;)


Det blir kortkorta inlägg så att jag 1) får bloggat mina tävlingsbidrag i tid och 2) inte sitter här vid datorn och häckar hela tiden! Ingen tid att förspilla så här kommer bidrag nr 1 som är till StampARTic:s skisstävling:



Det är Magnolias ursöta sjöjungfru och jaa, jag har med vilje målat henne som Ariel för det ska vara ett födelsedagskort till en liten tjej som faktiskt heter (nästan) så, Arielle :D


Tävlingsbidrag nr 2 är ett "otraditionellt" Valentinkort. Det *behöver* ju faktiskt inte vara till en partner utan man kan ge ett sådant kort till vem som helst som man tycker om! Kärlekstema är annars hett i forumen just nu... Det här är till en pysselblogg som heter Sten Sax och Påse:



Det är ett blommigt kort med en liten rar nalle på, rosa halvpärlor och så har jag klippt ur blommorna nere i vänstra hörnet från ett mönsterpapper och fäst med distanskuddar för att ge det lite 3D-känsla :)


NU åter till pysselbordet! Tjing :)


        


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards