Cinas Creationer!

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Carina - 27 februari 2011 15:42


Nja, kanske inte riktigt riktigt än men de senaste dagarna har man faktiskt kunnat ana en liten vårkänsla :D  Om inte annat så märker man det när det blir färre minusgrader och snö och is rasar från taket ner på balkongen (jag lyfter en meter i soffan ibland, ha-ha :))


Förra helgen blev det inte så mycket pysslat. Syster2 och jag var ute på loppisar för att sedan susa iväg på kalas - hets & stress ;)  Jag tror inte att jag gjorde ett smack på söndagen, ja, inte mer än rörde runt i mina pysselsaker då... Denna helgen har jag däremot lite grann att visa upp! Har fått färdigt resterande bidrag till temautmaningen inne på Svensk scrapbooking (bidrag nr 1 finns i ett tidigare blogginlägg) så här är kort:



och - hör och häpna! - en layout:



Sedan roade jag mig med att altra ytterligare en konservburk (det *är* faktiskt roligt :)


  


  


Hur var det nu med köpstoppet då? Jo, det är hävt (jippi ;) för i och med nedanstående så hade jag gjort 100 alster:


  


Tänkte naturligtvis på mina jobbarkompisar ;) men körde den hälsosamma stilen denna gången: "hemrörd" müsli i påsarna istället för godis!


Har faktiskt inte shoppat sååå jättemycket sen jag blev klar. Cardstock förstås för det var alldeles slut, lite bling och klisterduttar (och en och annan stämpel!). Det blir scrapmässa i Göteborg i mitten av mars så jag får ju spara liiite shopping tills dess... ha-ha.


Ha det gott så länge!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards